Extensii la helcometru cu brațele drepte

Extensii la helcometru cu brațele drepte

Despre exercițiul EXTENSII LA HELCOMETRU CU BRAȚELE DREPTE

Acest tip de exercițiu este foarte ușor de executat chiar și de către începători și lucrează foarte bine mușchii spatelui, mai exact latissimus dorsi, aflați de o parte și de alta a coloanei vertebrale. Așadar, dacă vrei un spate bine lucrat, dar și mușchi rezistenți, care să te ajute în executarea unor exerciții mai dificile sau cu greutăți mai mari, nu ocoli astfel de exerciții pentru spate, chiar dacă ți se par prea ușoare.

Rutină exercițiu EXTENSII LA HELCOMETRU CU BRAȚELE DREPTE

  • atașează o bară dreaptă unui scripete fixat în partea de sus a helcometrului; apucă bara cu palmele orientate către podea și folosind o priză mai mare decât lățimea umerilor; fă un pas sau doi în spate, atât cât se te simți confortabil în mânuirea cablului;
  • întinde brațele în față și apleacă ușor trunchiul înainte (cam la 30 de grade); coatele trebuie să fie ușor îndoite; dacă nu reușești să întinzi complet brațele, înseamnă că mai trebuie să faci un pas sau doi în spate, până când poți adopta poziția indicată;
  • odată ce brațele sunt întinse, trunchiul ușor adus în față și mușchii spatelui bine încordați, poți începe; aceasta este poziția inițială;
  • în timp ce menții brațele întinse, adu bara în jos până în momentul în care ajungi cu mâinile în fața coapselor; nu uita să menții spatele încordat; expiră în timp ce execuți această mișcare;
  • menține în continuare brațele întinse și revino la poziția inițială în timp ce inspiri;
  • continuă până execuți numărul recomandat de repetări; acesta poate varia în funcție de programul de antrenament pe care îl urmezi.

Grupele musculare antrenate de exercițiul EXTENSII LA HELCOMETRU CU BRAȚELE DREPTE

Orice exercițiu folosește multe grupe musculare pentru a fi executat, însă se iau în calcul doar grupele musculare folosite direct. Exemplu: la flexii biceps din picioare lucrează și toți mușchii picioarelor pentru a menține poziția verticală a corpului, însă ei nu sunt direct implicați în mișcarea de flexie a antebrațului, deci nu se iau în considerare. Grupele musculare de mai jos sunt listate în ordinea aportului adus acestui exercițiu.

Muschii dorsali

Mușchii dorsali (Latissimus Dorsi sau Lats) sunt amplasați în partea mediană a spatelui, puțin în lateralul coloanei, și sunt foarte importanți pentru suportul și întărirea mușchilor principali centrali (abdominali și piept).

Whoops, looks like something went wrong.

1/1 ErrorException in Response.php line 1161: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0)

  1. in Response.php line 1161
  2. at HandleExceptions->handleError('8', 'ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0)', '/home/machomen/public_html/vendor/symfony/http-foundation/Response.php', '1161', array('targetLevel' => '0', 'flush' => true, 'status' => array(array('name' => 'zlib output compression', 'type' => '0', 'flags' => '112', 'level' => '0', 'chunk_size' => '16384', 'buffer_size' => '20480', 'buffer_used' => '0'), array('name' => 'default output handler', 'type' => '0', 'flags' => '112', 'level' => '1', 'chunk_size' => '0', 'buffer_size' => '32768', 'buffer_used' => '26061')), 'level' => '0', 'flags' => '96', 's' => array('name' => 'zlib output compression', 'type' => '0', 'flags' => '112', 'level' => '0', 'chunk_size' => '16384', 'buffer_size' => '20480', 'buffer_used' => '0')))
  3. at ob_end_flush() in Response.php line 1161
  4. at Response::closeOutputBuffers('0', true) in Response.php line 379
  5. at Response->send() in index.php line 56