Grup de discuție: Ce suplimente consumăm?

263 Comentarii

Ionescu Mircea
Salut Bogdan! E pentru prima data cand scriu pe site-ul tău pe care l-am studiat amănunțit și pentru care te felicit. Sunt de-a dreptul entuziasmat sa aflu informații de calitate și sa observ ca iti dai cu adevărat interesul. Am 39 de ani, 180 cm, 79 kg, constituție atletica. M-am înscris la o sala de cartier de câteva luni și consider ca a venit vremea sa ma interesez de proteine. Te-aș ruga, dacă poți, sa îmi recomanzi niște proteine de calitate fără arome. Pentru ca vreau sa le folosesc și pentru a găti batoane proteice sau prăjituri. Pana acum am găsit tot felul de proteine cu arome de tot felul. Ceea ce am găsit fără arome, erau de la firme necunoscute. Creatina cum o recomanzi? Praf sau pastile? Ai vreo firma preferata sau site de pe care comanzi? Fiind novice, prefer sa întreb. Mulțumesc anticipat!
Bogdan - machomen.ro
Salut Mircea si multumesc pt aprecieri. La proteina fara aroma iti recomand CFM Whey de la Weider sau Iso Sensation 93 de la Ultimate Nutrition. La creatina discutia este mult mai complexa in sensul ca exista multe tipuri de creatina, forma de prezentare nu este chiar atat de importanta. Cele mai bune rezultate le-am avut cu un amestec de mai multe tipuri de creatina (una din variantele mai vechi din Celltech). Oricum ar fi, creatina monohidrata este cea mai slaba, nu-ti recomand. Mai degraba ia micronizata sau, asa cum am spus, un amestec de mai multe tipuri. Nu am o recomandare concreta de producator, poti cauta tu niste produse care sa te atraga si postezi aici numele si brandul si iti spun parerea mea despre ele. Insa, la 39 de ani iti recomand cu mare caldura un amplificator de testosteron. Eu am 38 si iti spun ca se cunoaste. Pana acum, all-time, cel mai bine mi-a mers cu Testostrogrow HP2 de la Ultimate Nutrition, dar il gasesc destul de greu in Europa, ultima oara mi-am luat 2 flacoane de la Nutrition Discount: http://nutritiondiscount.eu/categories/natural-anabolics/testosterone-boosters/testosterogrow-2-hp-10933-detail
Ionescu Mircea
Salutare din nou. Am cautat ceea ce mi-ai recomandat și nu am reușit sa găsesc decât pe site-urile din afara unde transportul este asigurat la același preț cu produsul. :) Amplificator de testosteron am reușit sa găsesc ceva. Muscletech Pro Series Alpha Test 120 caps/ cam la 170 de lei cutia. Sper sa fie de calitate. Pentru ca am auzit lucruri bune despre cei de la Muscletech. Iar la proteine, mi-au mai fost recomandate și cele de la whey gold standard de la ON despre care deocamdată nu știu ce sa spun. Încă citesc review-uri. Cu creatina sunt în teste. :)
Bogdan - machomen.ro
CFM Whey gasesti in Romania pe mai multe site-uri. Iar taxa de transport de la site-urile din Europa sa stii ca nu este chiar atat de mare :) Alpha Test eu nu l-am simtit absolut deloc, dar deloc. Dar poate a fost doar la mine asta.
Claudiu
Salutare. M-ar interesa sa trec de la ON 100% Gold la CFM Whey, sigur imi recomanzi asta si imi zici ca fac i alegere buna. Mai departe, m-ar interesa sa o combin cu glutamina si BCAA pentru a avea un intreg. Sigur imi recomanzi si asta. Glutamina am gasit, iau tot de la Weider, pun o masura de CFM combinat cu o masura de Glutamina, in acelasi shaker si beau imediat dupa sala si dimineata imediat dupa trezire. Acum eu intreb, BCAA ce imi recomanzi ? Pudra sau pastile ? Si daca e pudra le pot combina la gramada pe toate 3 ? Si daca da, cu aceeasi cantitate de apa cat imi recomanda pentru CFM ? Multumesc mult
Claudiu
Sau am gasit Iso Sensation 93 pe OLX la 245ron / cutie. Ce imi recomanzi ? Eu as opta pentru CFM + glutamina + BCAA, numai sa imi spui cum sa le folosesc corect. Multumesc
Bogdan - machomen.ro
Salut si scuza-ma pentru intarzierea cu care iti raspund. Este f ok CFM cu glutamina si BCAA. Cat despre modul corect de folosire, sunt mai multe :) Sunt persoane care iau cateva grame de proteina sau aminoacizi inainte de antrenament, gandirea fiind ca atunci cand antrenezi o grupa musculara consumi energie, si sa nu-si ia muschii energie din alte grupe pe care nu le lucrezi in acea zi. Eu personal nu sustin foarte tare aceasta abordare, asa ca recomand sa iei toate aceste 3 suplimente simultan de 2 ori pe zi: dimineata la trezire si imediat dupa antrenament.
Claudiu
CFM iau dimineata dupa trezire dar dupa antrenament am ales MuscleTech NitroTech ... si il iau cu lapte ... sunt la cresterea masei musculare, mai as avea nevoie de 5 kg pana sa intru in definire si zic ca si 3g de creatina ma ajuta pentru a-mi atinge acest scop. Problema este ca mananc cam putini carbohidrati, undeva la 150-200gr la 84 kg ... proteine multe in jur de 200+ gr zilnic. N-as vrea sa se depuna multa grasime si deja am in jur de 20% ... este bine ce fac ? Sunt sanse de a creste ? Multumesc
Aldyn
Salut! Felicitări pentru site si munca depusă. Săptămâna aceasta am reînceput sala dupa o perioadă de câteva luni bune de pauză [unde am pus ceva grăsime pe mine, în special pe abdomen(colacei) si șolduri] si am ales antrenamentul pt începători pt acomodare (postat pe site)cu mici modificari, combinat cu cardio sa scap de câteva kg apoi sa urmez un antrenament pt creșterea musculaturii, diminuind daca se poate si grăsimea corporală. Am nevoie de ajutor în componența suplimentelor (produs, marcă, dozaj) Am 1.70m, 72kg, 27 de ani, antrenamentele le fac seara de la 8 la 9.30. Așadar pt început (slăbire) ce proteina din cele top 3 mi.ai recomanda, carnitina, bcaa, vitamine etc?(nu.i prob de bani, vreau cele mai bune si de calitate produse) Iti multumesc!
Bogdan - machomen.ro
Salut. Pai din top 3 iti recomand pe oricare, gandeste-te ca diferentele intre ele sunt atat de mici incat nu pot spune ca una e mai buna decat cealalta. Oricum, organismul tau iti va spune cu care se intelege cel mai bine. Slabirea cea mai buna se face cu dieta atenta + sport. Suplimentele ajuta si ele, dar au cele mai mici rezultate. Sincer iti recomand cu caldura sa apelezi la serviciile unui nutritionist (merita sa-i platesti consultatia) si sa-ti faca un meniu pe gustul tau, de care sa te tii. Desi la ce date mi-ai dat nu prea vad sa ai nevoie sa slabesti prea tare.
Aldyn
De dietă deja m.am ocupat, am nevoie doar de o îndrumare pt antrenamente și suplimente. Am nevoie la început să dau jos burta ( alea 2-3 rânduri de grăsime ) ca din alea 72kg aprox 5 kg este grăsime, după aceea să fac masă musculara (De aia am vrut sa iti trimit un email cu 2-3 poze sa iti dai seama despre ce e vorba) ms
Bogdan - machomen.ro
Pentru definire mergi pe izolat proteic din zer, BCAA, glutamina si L-Arginina s L-Carnitina. La antrenamente e mai mult de vorbit, si este grup separat. Ideea e sa incerci multe variante, sa vezi cu ce te impaci mai bine, si dupa asta sa ajustezi.
Emi
Salut! Ma antrenez de aproximativ jumatate de an la sala insa doar de cateva saptamani am inceput sa tin cont si de planul de alimentatie, fapt pentru care am pus si niste kg in plus pe care acum urmaresc sa le dau jos printr-un deficit caloric, imbinat cu 5 antrenamente/zi la sala, 3 antrenamente de bicicleta/sapt si de 4 ori pe saptamana ies la alergat intr-un parc. Ca suplimente folosesc de vreo luna (luna in care m-am simtit super bine, doar obosit de la antrenamente, niciodata nu am avut stari de greata sau ameteala) omega 3, CLA, my vitamins (de la myprotein), l carnitina, bcaa, lipox (de la pronutrition - un extract din ceai verde, seminte de guarana, rasina de guggul), creatina si in zilele in care ma simt obosit pre workout. As vrea sa adaug si beta alanina, glutamina si arginina insa nu sunt sigur daca aceasta combinatie este sigura.
Bogdan - machomen.ro
Salut. Din punctul meu de vedere sunt cam multe suplimente, slabirea ar trebuis a se faca intr-un mod controlat, maxim cateva kilograme pe saptamana, nu brusc, si asta poti face fara probleme numai cu dieta si sport, eventual cu un adjuvant de genul L-Carnitina, BCAA etc.
gooshye
Salut Bogdan , Iau de 3 luni de zile Whey Gold si pot spune ca nu observ o crestere in masa musculara. Ca si program : merg la sala dimineata la ora 7 iar micul dejun inainte de sala nu prea am timo sa mananc si fac o cupa de proteine Whey cu apa , iar dupa antrenament iau 2 cupe de Whey cu apa. La birou mananc ca si gustare fructe , la pranz carne cu salata si carbohidrati ( orez salbatic in general) , ca si gustare mananc caju sau migdale iar seara la cina mananc doar salata sau fac un gratar de curcan cu salata. Consideri ca fac ceva gresit? Ar trebui sa inbunatatesc ceva .
Bogdan - machomen.ro
Neaparat mananca inainte de antrenament, vei putea ridica mai mult, serios. Daca nu iei in masa inlocuieste Whey-ul cu un gainer, fa perioada de masa 1-2-3 luni, apoi intra pe definire.

Pentru a putea posta un mesaj sau a răspunde unui comentariu trebuie să fii autentificat în cont. Creează-ți un cont gratuit.