Grup de discuție: Ce suplimente consumăm?

263 Comentarii

gooshye
Salut, Am si eu nevoie de ajutorul unei persoane care se pricepe destul de bine la aegerea suplimentelor si am vazut ca ai o experienta vasta. In primul rand , am 28 ani fac sala de 1 an de zile si nu am luat pana cum constant anumite suplimente . Spun ca nu am luat constat deoarece au fost 2 perioade in care am luat pe rand proteine de la Whey si Aminoacizi ( nu mai tin minte exact firma). Incep sa vad o nevoie din ce in ce mai mare in a lua deoarece cu toate ca se vad rezultate dupa an de zile , consider ca nu sunt sufieciente si imi doresc mai mult . Situatie actuala si obiective : In momentul de fata merg la sala de 4 ori pe saptamana (doar dimineata ) dintre care o data pe saptamana ma duc si la anumite clase (trx, bodypump, spinning ) in functie de cum imi permite prgramul de la birou. Ca si date , asa cum spuneam am 28 ani , 1.84 m si 76 kg . Ca si scop imi doresc o definire mai buna si oo crestere a masei musculare cu cel putin 2 kg . Am discutat cu cei de la Megaproteine pe chat si mi-au recomandat Syntha 6 ca si proteina si un arzator de grasimi numit Muscle LineC LA.. Astept cu foarte mare interes raspunsul tau. Multumesc frumos
Bogdan - machomen.ro
Salut. Sunt putin nedumerit, ai o greutate mai mica decat ar trebui pentru cineva cu inaltimea ta, de ce ai vrea sa iei arzator de grasimi? In locul tau as merge mai intai pe volum si masa musculara, apoi slabire (definire) pana ajungi la greutatea dorita. Pentru perioada de masa, trebuie sa iei un gainer, este o perioada in care vei lua in greutate. Iti recomand MassTech de la Muscletech, este un gainer f bun, are si creatina, este super ok. Ia jumatate de portie (2,5 masuri) de 3 ori pe zi - dimineata la trezire, imediat dupa antrenament si dupaamiaza intre mese. In zilele fara antrenament tot 3 serviri pe zi sa iei. Ar merge f bine si un preworkout cu oxid nitric, aici sunt mai multe variante, ca si recomandare de producatori ar fi BSN, Muscleharm, Gaspari, Muscletech. Va trebuie sa te alimentezi mult mai bine, 3 mese principale si 2 gustari zilnic in afara de supliment. Ar fi ok sa schimbi si antrenamentul, poti arunca o privire la acesta: https://www.machomen.ro/antrenamentul-german-pentru-volum-metoda-celor-10-seturi/ Succes! PS: majoritatea consultantilor de la magazinele de suplimente nu stiu ce sa recomande. Ca sa nu mai spun ca stiu multi consultanti femei, care habar n-au ce reprezinta perioade de masa sau definire, nici nu au cum sa stie.
gooshye
Si acest gainer pentru ce perioada sa il iau? Sau mai bine zis, care ar fi greutatea ideala? Si dupa ce termin aceasta perioada sa iau proteine?
gooshye
Bogdan , in zilele fara antrenament cum sa iau ? dimineata , pranz si seara? Cand zici jumtate de portie te referi pe zi sau la fiecare \"masa\" ?
GeorgeO
Salut, Am si eu nevoie de un ajutor, acuma folosesc Animal pak, Maximum KREA-GENIC si premium whey de la weider , este ok combinatia? as mai vrea sa adaug un BCAA ce spui? poti sa imi dai tu ceva exemple bune de BCAA? sau altceva mai bun?
Bogdan - machomen.ro
Este chiar indicat sa folosesti si BCAA. Weider are BCAA bun, in rest nu se mai fabrica nimic din ce am incercat. Adica ce se mai fabrica si am incercat nu pot recomanda :)
GeorgeO
faza este ca sunt prea multe BCAA la weider, nu stiu pe care sa-l aleg, si mai o chestie...dupa cum am vazut toate produsele pe care le iau eu trebuie sa le iau cu 30 min inainte de antrenament...nu este o problema ca ,combin atatea produse odata? sa beau si animal pak, si creatina si bcaa odata?
Bogdan - machomen.ro
Pai creatina si BCAA, si proteina, se iau dupa antrenament, nu inainte. Doar Animal Pak se ia cu 30 - 60 minute inainte de antrenament. Si nu e problema ca le combini pe acestea 3 de dupa.
GeorgeD
Salut, Am 33 de ani, 1.78 si 74 de kg. De aproximativ 6 luni merg la sala si as avea nevoie de cateva sfaturi. As dori sa mai pun ceva masa musculara si m-am interesa ce suplimente sunt recomandate( eventual si producatori). Ma intereseaza si un program tinand cont ca merg la sala de luni pana vineri dimineata de la 7 la 8. Multumesc, George
Bogdan - machomen.ro
Salut George. Ai mai multe alegeri in materie de suplimente (gainer, proteine din zer, proteine asimilare rapida si lenta), insa iti recomand proteine din zer. Chiar daca nu vei lua in greutate foarte repede, e mai bine sa iei carbohidratiii din alimentatie. Poti combina un izolat proteic din zer (http://www.machomen.ro/care-sunt-cele-mai-bune-proteine/) cu o creatina buna (ar fi ideal daca ai gasi un mix de cateva tipuri diferite de creatina). referitor la antrenament, daca te duci de 5 ori pe saptamana la sala, e simplu, mai ales ca te duci la o ora cand nu mai e aproape nimeni in sala: ziua 1: piept ziua 2: spate ziua 3: umeri si abdomen ziua 4: picioare ziua 5: brate Asta este doar o varianta, poti incerca mai multe tipuri de antrenament.
GeorgeD
Salut, Multumesc pentru raspuns si recomandari. Izolat proteic mi-am luat de la Weider - Cfm. E ok creatina micronizata de la Dymatize? Sau imi poti recomanda un alt producator? Am citit ca ar trebui combinata cu dextroza? Cu privire la antrenament am vazut pe site o varianta pt 5 zile si o sa incerc sa vad cum merge.
Bogdan - machomen.ro
Personal nu am o parere prea buna despre produsele Dymatize, dar am avut rezultate ok cu ele. Si creatina a fost ok. Da, merge f bine combinata cu dextroza.
patrascu-marius-gabriel
Salutare tuturor, caut si eu sa fiu lamurit co o problema, majoritatea baietilor din sala asemanatori conformatiei mele ( 186 h, 70 kg, 30 ani), adica inalti si slabi, au dezvoltata foarte mult partea de sus a corpului iar picioarele sunt precum 2 betisoare. Concluzia mea nu conteaza, chiar daca este una proasta, dar totusi eu cred ca ei vor ca atunci cand se duc la sala vor sa se vada rezultate rapide in oglinda si cand pun un tricou pe ei, iar piciarele sunt neglijate, in fine, aste vor ei. Eu vreau sa lucrez intr-o ordine a prioritatilor: 1. picioare ( pentru ca am un job unde sunt solicitat sa stau mult in piciare si pe loc). 2. Abdomen si lombari ( din acelasi motiv ) 3. Piept ( pentru a ma indrepta putin pentru ca stau cocosat iar din privinta job-ului). 4. Conditia de rezistenta si mobilitate. 5. Restul grupelor de muschi. Concluzia este ca daca cei metionati mai sus vor piet, brate si spate pentru ca vor sa arate bine in oglinda, eu vreau sa-mi completez stilul de viata. Ce antrenament i-mi recomandati, alimentatie si proteine. Multumesc anticipat!
Bogdan - machomen.ro
Salut Marius. Ai dreptate, multi se duc la sala si neglijeaza complet picioarele, pt ei contand doar ce se vede pe geamul masinii, sua ce se vede cand stau la masa la terasa, adica torsul. Revenind la site, trebuie sa iei destul de multisor in greutate, dar asta stii si tu. Ca antrenament am invatat din proprie experienta ca nu trebuie sa faci ce este ideal pentru tine, ci trebuie sa faci cel mai bun antrenament pe care ti-l poti permite. Astfel, te intreb: care este stilul tau de viata? Cate antrenamente pe saptamana poti face in urmatorul an, saptamana de saptamana? Daca nu mananci micul dejun, vei putea gasi timp in viitor pentru el? La serviciu iti vei permite o masa completa la pranz, in loc de doar un sandwich sau niste covrigi? Programul de munca iti permite sa dormi cel putin 8 ore pe noapte? Astept raspunsuri la intrebarile de mai sus, apoi putem trece la lucruri serioase, in care sa stabilim un program de antrenament, de alimentatie, sa vedem si ce suplimente ai putea lua etc.
patrascu-marius-gabriel
Salutare din nou, acum ma duc la sala de 6 ori pe saptamana si ma bucur facand asta, ce-i drept ma duc de 2 saptamani, sper sa ma tina, oricum mi-am facut un abonament deja pe 4 luni, asta o sa ma motiveze in plus. Micul dejun este nelipsit intotdeauna, daca nu mananc dimineata nu pot face nimic, ma ia cu ameteli si simt ca sunt epuizat, micul dejun consta in lapte cu cereale( un castron de 200 300 g) sau rosi cu branza cu pate si gem cu paine( painea este neagra, cu seminte, cu cereale) sau oua prajite pe tefal(fara ulei) fara ulei ars in general. La pranz ( intre 12:00 si 13:00 , niciodata neglijat pentru ca nu ma mai pot concentra si ma enervez) am de obicei o masa consistenta cu carne ( nu mananc pana ma satur) ( de obicei incerc sa nu mananc foarte multa carne si cand se poate sa tin posturile crestin ortodoxe) ( inlocuiesc carne cu fasole,naut,linte si branza, sunt fan branza). Seara mananc ceva usor, legume la gratar cu ceva branza ,linte pote foarte putina carne ( carne usoara). Iar cu somnul stau bine, ma culc pe la 10:00 11:00 si ma trezesc la 8:00 in fiecare zi mai putin duminica, cand dorm pana pe la 9:00 ( sunt liber). Momentan de cand ma duc la sala iau si ceva suplimente (OPTIMUM NUTRITION, serious mass). Eu sunt de obicei o persoana care nu depasesc 70 kg fara suplimente si sala , oricum nu mai mult de 75 kg. Am mancat si mai mult in trecul si tot nu m-am ingrsat pe cale normala. De obicei ma duc la sala 1 luna sau 2 o data la 2 ani, asa ca acum am doborat pragul pentru ca am deja un abonament pe 4 luni si o sa ma duc cu siguranta. Multumesc din nou anticipat!
claudiu99lux
Buna seara, Am si eu o nelămurire. Am 17 ani, 1,73 m inaltime si 55 kg. As vrea sa stiu daca are rost sa iau proteine din zer pentru a creste in greutate (Sunt bune la varsta mea? Pot avea efecte nocive asupra organismului?). Daca da, de care sa aleg? Am cautat pe cateva site-uri si am gasit cel putin 50 de produse care ar fi cam la fel, dar de la branduri diferite. Mi-ati putea recomanda un anumit produs in jur de 1kg pe care il pot lua din Romania? Nu conteaza daca are arome sau nu. Multumesc anticipat !
Bogdan - machomen.ro
Salut. Pentru a creste in greutate iti trebuie un aport mai mare de carbohidrati, insa ii poti lua foarte usor din alimentatie, nu cred ca are rost sa dia bani pe suplimente pana nu ai epuizat toate variantele de alimentatie. Mananca de 4 - 5 ori pe zi, in masura posibilitatilor, si nu sari niciodata micul dejun. Un castron de cereale cu lapte, impreuna cu 2 oua si 1 sandwich iti asigura necesarul pana la pranz.

Pentru a putea posta un mesaj sau a răspunde unui comentariu trebuie să fii autentificat în cont. Creează-ți un cont gratuit.