Grup de discuție: Ce suplimente consumăm?

271 Comentarii

Florin Cosma
bun...am inteles...nu merge cu copy % paste ,fapt pentru care nu am putut lasa mesaj aici ! Am 29 de ani .Avand studii in domeniul medical am studiat putin procesele de fabricare si substantele pe care le contin aceste produse,insa nu am deloc experienta in acest domeniu,nu am incercat nici un produs de acest GEN . As vrea sa nu bag in mine toate mizeriile ,vreau calitate ,astea sunt produsele de care am auzit si vazut ca ar fi printre cele mai bune din punct de vedere al calitatii: 1 ) MuscleTech Mass Tech Performance ; 2 ) Muscletech 100% premium Mass Gainer; 3 ) ON Serious Mass ; 4 ) GFX-8 de la PRonutrotion ; 5 ) BSN True MAss ! Ma intereseaza parerea ta despre Pronutrition ! Inclin spre GFX-8,tu ce imi recomanzi,la sala pot merge de 3 ori ! Sunt Ectomorf si la inceput de drum (fac de 1 luna sala curat,simt ca am slabit putin,intrucat nu am luat nimic ) !
Bogdan - machomen.ro
Salut Florin. Nu stiam ca nu te lasa cu copy-paste, insa oricum in 2-3 zile incepem sa folosim noua aplicatie MachoMen.ro, asa ca aceste probleme nu vor mai aparea. Dintre cele 5 produse enumerate de tine ordinea in care le recomand sunt: 1, 5, 2, 3 si 4. Parerea mea despre produsele PN este ca sunt niste produse medii si sub medie. Am incercat de-a lungul timpul mai mutle produse d ela ei si, la fel ca la suplimentele MyProtein, nu am simtit mai nimic. Acum na, parerea mea este una subiectiva, deoarece fiecare reactioneaza diferit la acelasi produs. Nici cu True Mass nu mi-a mers bine, si este un produs f laudat. Eu m-am inteles mereu cu Mass Tech, toate variantele aparute. Ectomorf fiind iti recomand sa iei neaparat creatina (eu folosesc Creactor de la Muscletech) si sa suplimentezi gainerul cu BCAA (recomand Best BCAA de la BPI). Ti-ar mai trebui vitamine si minerale, si ar merge bine de tot un preworkout (documenteaza-te despre Launch de la SAN). Spor la treaba!
Bogdan - machomen.ro
Completare: inainte de a comanda suplimentele sa studiezi informaitile nutritionale, ca s anu iei aceeasi substanta din 2 surse diferite fara sa-ti dai seama. De exemplu, Masstech are 5g creatina/portie, deci nu are rost sa mai iei creatina separat.
Florin Cosma
Multumesc pentru raspuns,recomandari si lamuriri ! Ma gandeam daca nu cumva am nevoie de creatina,deoarece la jumatatea antrenamentului (care nu e unul foarte incarcat) simt cum imi scade efectiv forta,ca si cum muschii ar fi foarte obositi,epuizati ! o sa merg pe Muscle Mass Tech cu BCAA de la BPI ,iar cu preWorkul ma mai documentez !
Sabin
Salut, As vrea sa stiu parerea unui specialist in ceea ce priveste 2 tipuri de suplimente,ambele provin de la aceeasi firma. Este vorba de bulk powders pure isolate whey 90 si 97,singura diferenta pe care am constat-o este ca una are concentratie proteica de 90% si cealalta de 97, dupa cum reiese si din denumire. Multumesc!
Bogdan - machomen.ro
Salut. La prima vedere singura diferenta este concentratia, insa nu e chiar asa. O concentratie proteica de 97% nu se poate obtine numai prin ultra si micrifiltrare, nici macar prin cross flow microfiltration. Ca sa obtii aceasta concentratie proteica trebuie sa folosesti chimicale, adica sa folosesti procedeul Ion Exchange :) Asta inseamna denaturarea celor mai importante fractii proteice, poti citi mai multe detalii aici: https://www.machomen.ro/care-sunt-cele-mai-bune-proteine/. Din punctul meu de vedere mergi clar pe cea cu concentratie de 90, este mai buna decat cea cu concentratie de 97%. Procedeul de filtrare este ok, se lauda ca folosesc lapte de la vaci hranite cu iarba si crescute in Europa, deci pare a fi ok produsul, desi nu am consumat. Insa chiar azi ma pregateam sa-mi comand, asa ca il voi icnerca si eu saptamana viitoare, poate ii fac un review mai complex :) Succes!
Sabin
Multumesc mult pentru raspuns!
gooshye
Salut, Am si eu nevoie de ajutorul unei persoane care se pricepe destul de bine la aegerea suplimentelor si am vazut ca ai o experienta vasta. In primul rand , am 28 ani fac sala de 1 an de zile si nu am luat pana cum constant anumite suplimente . Spun ca nu am luat constat deoarece au fost 2 perioade in care am luat pe rand proteine de la Whey si Aminoacizi ( nu mai tin minte exact firma). Incep sa vad o nevoie din ce in ce mai mare in a lua deoarece cu toate ca se vad rezultate dupa an de zile , consider ca nu sunt sufieciente si imi doresc mai mult . Situatie actuala si obiective : In momentul de fata merg la sala de 4 ori pe saptamana (doar dimineata ) dintre care o data pe saptamana ma duc si la anumite clase (trx, bodypump, spinning ) in functie de cum imi permite prgramul de la birou. Ca si date , asa cum spuneam am 28 ani , 1.84 m si 76 kg . Ca si scop imi doresc o definire mai buna si oo crestere a masei musculare cu cel putin 2 kg . Am discutat cu cei de la Megaproteine pe chat si mi-au recomandat Syntha 6 ca si proteina si un arzator de grasimi numit Muscle LineC LA.. Astept cu foarte mare interes raspunsul tau. Multumesc frumos
Bogdan - machomen.ro
Salut. Sunt putin nedumerit, ai o greutate mai mica decat ar trebui pentru cineva cu inaltimea ta, de ce ai vrea sa iei arzator de grasimi? In locul tau as merge mai intai pe volum si masa musculara, apoi slabire (definire) pana ajungi la greutatea dorita. Pentru perioada de masa, trebuie sa iei un gainer, este o perioada in care vei lua in greutate. Iti recomand MassTech de la Muscletech, este un gainer f bun, are si creatina, este super ok. Ia jumatate de portie (2,5 masuri) de 3 ori pe zi - dimineata la trezire, imediat dupa antrenament si dupaamiaza intre mese. In zilele fara antrenament tot 3 serviri pe zi sa iei. Ar merge f bine si un preworkout cu oxid nitric, aici sunt mai multe variante, ca si recomandare de producatori ar fi BSN, Muscleharm, Gaspari, Muscletech. Va trebuie sa te alimentezi mult mai bine, 3 mese principale si 2 gustari zilnic in afara de supliment. Ar fi ok sa schimbi si antrenamentul, poti arunca o privire la acesta: https://www.machomen.ro/antrenamentul-german-pentru-volum-metoda-celor-10-seturi/ Succes! PS: majoritatea consultantilor de la magazinele de suplimente nu stiu ce sa recomande. Ca sa nu mai spun ca stiu multi consultanti femei, care habar n-au ce reprezinta perioade de masa sau definire, nici nu au cum sa stie.
gooshye
Si acest gainer pentru ce perioada sa il iau? Sau mai bine zis, care ar fi greutatea ideala? Si dupa ce termin aceasta perioada sa iau proteine?
gooshye
Bogdan , in zilele fara antrenament cum sa iau ? dimineata , pranz si seara? Cand zici jumtate de portie te referi pe zi sau la fiecare \"masa\" ?
GeorgeO
Salut, Am si eu nevoie de un ajutor, acuma folosesc Animal pak, Maximum KREA-GENIC si premium whey de la weider , este ok combinatia? as mai vrea sa adaug un BCAA ce spui? poti sa imi dai tu ceva exemple bune de BCAA? sau altceva mai bun?
Bogdan - machomen.ro
Este chiar indicat sa folosesti si BCAA. Weider are BCAA bun, in rest nu se mai fabrica nimic din ce am incercat. Adica ce se mai fabrica si am incercat nu pot recomanda :)
GeorgeO
faza este ca sunt prea multe BCAA la weider, nu stiu pe care sa-l aleg, si mai o chestie...dupa cum am vazut toate produsele pe care le iau eu trebuie sa le iau cu 30 min inainte de antrenament...nu este o problema ca ,combin atatea produse odata? sa beau si animal pak, si creatina si bcaa odata?
Bogdan - machomen.ro
Pai creatina si BCAA, si proteina, se iau dupa antrenament, nu inainte. Doar Animal Pak se ia cu 30 - 60 minute inainte de antrenament. Si nu e problema ca le combini pe acestea 3 de dupa.
GeorgeD
Salut, Am 33 de ani, 1.78 si 74 de kg. De aproximativ 6 luni merg la sala si as avea nevoie de cateva sfaturi. As dori sa mai pun ceva masa musculara si m-am interesa ce suplimente sunt recomandate( eventual si producatori). Ma intereseaza si un program tinand cont ca merg la sala de luni pana vineri dimineata de la 7 la 8. Multumesc, George
Bogdan - machomen.ro
Salut George. Ai mai multe alegeri in materie de suplimente (gainer, proteine din zer, proteine asimilare rapida si lenta), insa iti recomand proteine din zer. Chiar daca nu vei lua in greutate foarte repede, e mai bine sa iei carbohidratiii din alimentatie. Poti combina un izolat proteic din zer (http://www.machomen.ro/care-sunt-cele-mai-bune-proteine/) cu o creatina buna (ar fi ideal daca ai gasi un mix de cateva tipuri diferite de creatina). referitor la antrenament, daca te duci de 5 ori pe saptamana la sala, e simplu, mai ales ca te duci la o ora cand nu mai e aproape nimeni in sala: ziua 1: piept ziua 2: spate ziua 3: umeri si abdomen ziua 4: picioare ziua 5: brate Asta este doar o varianta, poti incerca mai multe tipuri de antrenament.
GeorgeD
Salut, Multumesc pentru raspuns si recomandari. Izolat proteic mi-am luat de la Weider - Cfm. E ok creatina micronizata de la Dymatize? Sau imi poti recomanda un alt producator? Am citit ca ar trebui combinata cu dextroza? Cu privire la antrenament am vazut pe site o varianta pt 5 zile si o sa incerc sa vad cum merge.
Bogdan - machomen.ro
Personal nu am o parere prea buna despre produsele Dymatize, dar am avut rezultate ok cu ele. Si creatina a fost ok. Da, merge f bine combinata cu dextroza.

Pentru a putea posta un mesaj sau a răspunde unui comentariu trebuie să fii autentificat în cont. Creează-ți un cont gratuit.