Grup de discuție: Ce suplimente consumăm?

271 Comentarii

patrascu-marius-gabriel
Salutare tuturor, caut si eu sa fiu lamurit co o problema, majoritatea baietilor din sala asemanatori conformatiei mele ( 186 h, 70 kg, 30 ani), adica inalti si slabi, au dezvoltata foarte mult partea de sus a corpului iar picioarele sunt precum 2 betisoare. Concluzia mea nu conteaza, chiar daca este una proasta, dar totusi eu cred ca ei vor ca atunci cand se duc la sala vor sa se vada rezultate rapide in oglinda si cand pun un tricou pe ei, iar piciarele sunt neglijate, in fine, aste vor ei. Eu vreau sa lucrez intr-o ordine a prioritatilor: 1. picioare ( pentru ca am un job unde sunt solicitat sa stau mult in piciare si pe loc). 2. Abdomen si lombari ( din acelasi motiv ) 3. Piept ( pentru a ma indrepta putin pentru ca stau cocosat iar din privinta job-ului). 4. Conditia de rezistenta si mobilitate. 5. Restul grupelor de muschi. Concluzia este ca daca cei metionati mai sus vor piet, brate si spate pentru ca vor sa arate bine in oglinda, eu vreau sa-mi completez stilul de viata. Ce antrenament i-mi recomandati, alimentatie si proteine. Multumesc anticipat!
Bogdan - machomen.ro
Salut Marius. Ai dreptate, multi se duc la sala si neglijeaza complet picioarele, pt ei contand doar ce se vede pe geamul masinii, sua ce se vede cand stau la masa la terasa, adica torsul. Revenind la site, trebuie sa iei destul de multisor in greutate, dar asta stii si tu. Ca antrenament am invatat din proprie experienta ca nu trebuie sa faci ce este ideal pentru tine, ci trebuie sa faci cel mai bun antrenament pe care ti-l poti permite. Astfel, te intreb: care este stilul tau de viata? Cate antrenamente pe saptamana poti face in urmatorul an, saptamana de saptamana? Daca nu mananci micul dejun, vei putea gasi timp in viitor pentru el? La serviciu iti vei permite o masa completa la pranz, in loc de doar un sandwich sau niste covrigi? Programul de munca iti permite sa dormi cel putin 8 ore pe noapte? Astept raspunsuri la intrebarile de mai sus, apoi putem trece la lucruri serioase, in care sa stabilim un program de antrenament, de alimentatie, sa vedem si ce suplimente ai putea lua etc.
patrascu-marius-gabriel
Salutare din nou, acum ma duc la sala de 6 ori pe saptamana si ma bucur facand asta, ce-i drept ma duc de 2 saptamani, sper sa ma tina, oricum mi-am facut un abonament deja pe 4 luni, asta o sa ma motiveze in plus. Micul dejun este nelipsit intotdeauna, daca nu mananc dimineata nu pot face nimic, ma ia cu ameteli si simt ca sunt epuizat, micul dejun consta in lapte cu cereale( un castron de 200 300 g) sau rosi cu branza cu pate si gem cu paine( painea este neagra, cu seminte, cu cereale) sau oua prajite pe tefal(fara ulei) fara ulei ars in general. La pranz ( intre 12:00 si 13:00 , niciodata neglijat pentru ca nu ma mai pot concentra si ma enervez) am de obicei o masa consistenta cu carne ( nu mananc pana ma satur) ( de obicei incerc sa nu mananc foarte multa carne si cand se poate sa tin posturile crestin ortodoxe) ( inlocuiesc carne cu fasole,naut,linte si branza, sunt fan branza). Seara mananc ceva usor, legume la gratar cu ceva branza ,linte pote foarte putina carne ( carne usoara). Iar cu somnul stau bine, ma culc pe la 10:00 11:00 si ma trezesc la 8:00 in fiecare zi mai putin duminica, cand dorm pana pe la 9:00 ( sunt liber). Momentan de cand ma duc la sala iau si ceva suplimente (OPTIMUM NUTRITION, serious mass). Eu sunt de obicei o persoana care nu depasesc 70 kg fara suplimente si sala , oricum nu mai mult de 75 kg. Am mancat si mai mult in trecul si tot nu m-am ingrsat pe cale normala. De obicei ma duc la sala 1 luna sau 2 o data la 2 ani, asa ca acum am doborat pragul pentru ca am deja un abonament pe 4 luni si o sa ma duc cu siguranta. Multumesc din nou anticipat!
claudiu99lux
Buna seara, Am si eu o nelămurire. Am 17 ani, 1,73 m inaltime si 55 kg. As vrea sa stiu daca are rost sa iau proteine din zer pentru a creste in greutate (Sunt bune la varsta mea? Pot avea efecte nocive asupra organismului?). Daca da, de care sa aleg? Am cautat pe cateva site-uri si am gasit cel putin 50 de produse care ar fi cam la fel, dar de la branduri diferite. Mi-ati putea recomanda un anumit produs in jur de 1kg pe care il pot lua din Romania? Nu conteaza daca are arome sau nu. Multumesc anticipat !
Bogdan - machomen.ro
Salut. Pentru a creste in greutate iti trebuie un aport mai mare de carbohidrati, insa ii poti lua foarte usor din alimentatie, nu cred ca are rost sa dia bani pe suplimente pana nu ai epuizat toate variantele de alimentatie. Mananca de 4 - 5 ori pe zi, in masura posibilitatilor, si nu sari niciodata micul dejun. Un castron de cereale cu lapte, impreuna cu 2 oua si 1 sandwich iti asigura necesarul pana la pranz.
mitrut-arghir
Ce parere aveti despre suplimente de genul Total Nutrigreens de la MyProtein? Multumesc.
Bogdan - machomen.ro
Salut. Genul acesta de suplimente este bun, se foloseste in general pentru o stare generala de bine, pentru cresterea imunitatii etc. Vorbind strict despre produsul Total Nutrigreens, pe hartie el ar fi foarte bun pentru detoxifierea organismului. Problema este ca la MyProtein totul este bun doar pe hartie :) Si, da, spun asta din incercate, am incercat 11 produse de la ei, si cam toate au fost ... praf, chiar si pastilele :D
mihai-dobri
Salut! Am 25 de ani, 74 kg, 1.85 . Vreau sa ma apuc de sala si sa pun masa musculara. Te rog, imi poti spune ce sumplimente imi recomanzi ? ( si care ar fi cele mai bune/top din cele 15 proteine recomandate de tine ) . Multumesc!
Bogdan - machomen.ro
Salut. Iti recomand un gainer, adica un concentrat proteic cu mai multi carbohidrati. Nu vei gasi nici un gainer in cele 15 proteine enumerate de mine, insa mie personal imi merge f bine cu Mass Tech de la Muscletech. Incearca sa cauti un gainer cu minim 25% proteine sis a fie un producator bun gen BSN, Muscletech, Gaspari, MHP etc. Deci fara chinezisme si chestii dubios de ieftine cum ar fi Devil Nutrition, Redis si altele similare. Asta, evident, daca iti pasa ce bagi in tine.
mihai-dobri
Multumesc mult pentru raspuns! Mai am o dilema. Gainer-ul il pot lua si in zilele in care nu merg la sala ? ( voi merge la sala luni ,miercuri,vineri)
Bogdan - machomen.ro
Gainerul se ia in fiecare zi, indiferent daca mergi sau nu la sala. Se ia dimineata la trezire si imediat dupa antrenament. In zilele fara antrenament se ia dimineata la trezire si dupa amiaza, intre mese.
ciprian-graff
Salut! Am 1.73 si 73 de kg as vrea sa mai pun masa musculara. Ce suplimente mi.ati recomanda pentru inceput? Astept raspuns,ms!
Bogdan - machomen.ro
Salut. Poti lua un gainer, adica un concentrat proteic cu multi carbohidrati. Variante sunt multe, iti recomand sa urmaresti un raport proteine/carbohidrati de 1/2 - 1/3. Ca si producatori orienteaza-te spre producatori buni, consacrati, gen Muscletech, BSN, Gaspari Nutrition, MHT etc.
ciprian-graff
Astea cred ca o sa ma ingrase,ma gandeam la premium whey de la weider,casein tot de la weider,creatina si vitamine. Ce parere ai?
Bogdan - machomen.ro
Daca vrei in special definire atunci iti recomand un izolat proteic din zer. http://www.machomen.ro/care-sunt-cele-mai-bune-proteine/ - ai la sfarsitul articolului o lista cu vreo 15 proteine recomandate.

Pentru a putea posta un mesaj sau a răspunde unui comentariu trebuie să fii autentificat în cont. Creează-ți un cont gratuit.